30 Mayıs 2021 Pazar

Enjeksiyon Operatörü

Can Otomotiv - Çerkezköy, Tekirdağ - Veliköy Organize Sanayi Bölgesinde faaliyet gösteren firmamızda çalıştırılmak üzere; Üretim için gerekli hammadde ve yardımcı maddelerin hammadde depodan alınması ve ürüne göre ön hazırlıklarının yapılması. Enjeksiyon makinaları için verilen günlük iş programına göre günlük üretimin zamanında yapmak. Gün sonunda veya hedef üretim sayısına göre baskı sayısını ilgili kayıt formuna yazmak. Üretim için hazırlanan katkı maddesi ve hammaddenin makinenin hammadde hunisine yüklemek. Hunide malzeme azaldığından malzeme takviyesini yapmak. Üretim esnasında hammadde miktarının ve üretilen parçaların kontrol edilmesi Üretim esnasında basılan parçaların ölçüsel, ağırlık, fonksiyonel ve görsel olarak ara kontrolleri yapmak. Basılan yarı ürünlerdeki yolluk ve çapakları, güvenli bir şekilde temizlemek. Bitmiş ürünleri depoya teslim etmek. Yarı ürünleri de sarf depoya teslim etmek. Üretim esnasında toplanan yolluk, çapak ve hatalı yarı ürünlerin tekrar kırma makinasında kırarak granül haline ... - Sürekli - Tam zamanlı

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder